dålig uppdatering

sorry för dålig uppdatering men runt jul och nyår har man varken tid eller ork att blogga så mycket ;)
jag har fortfarande inte skrivit nånting om mina julklappar. jag kan ju iaf nämna några :)
vissa fick jag tillsammans med linnea eftersom att det skulle vara onödigt om vi hade varsin.
jag fick bl.a:
en liten volume master
ett wii
wii spel
en mössa
en klocka
massor av pengar och presentkort :)
.
imorgon ska jag nog bara ha det mysigt med Hannah Doherty :)
just det nån gång i veckan ska jag få naglarna fixade, tralalalalalala :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

jaa:)<3

2010-12-30 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!