jullov :D

idag fick vi äntligen jullov på vibacke :D behöver verkligen ett lov nu känner jag. bytte julklappar med julia greta och irma på skolan idag (dock satte vi en 10kr gräns med irma eftersom att vi var panka..) ;) av greta fick jag ett trepack med supersöta trosor och av julia fick jag en två nagellack, ansiktsmasker och armband och av irma fick jag en julkula, en liten chokladbit och några hembakta praliner som var supergoda :) har redan hängt upp julkulan i granen, ätit upp cholkadbiten och pralinerna, använt nagellacken, en ansiktsmask och jag har på mig armbanden :) har dock inte provat trosorna än haha. måste förresten börja vårda mina naglar nu! jag kanske ska få mina naglar fixade av en superduktig tjej som heter felicia karlström (hennes blogg hittar ni här) ! jag känner hennes syrra och har sett massor av söta naglar som hon gör på henne ;) men mina naglar går nämligen av hur lätt som helst.. nu blir det att använda nagellack och äta omega 3 tills dess :) fick förresten betygen idag, jag fick 6 vg;n och inga mvg;n (och inge ig;n) . vart väl lite halvnöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!