sjuk sjuk sjuk..

fortfarande sjuk men ändå mycket piggare :)
har varit hos doktorn idag, var hos en dryg gammal gubb doktor som inte ens visste vad feber var.
helt ärligt han visste inte det..
"DOKTOR": har du haft feber
JAG: ja
DOKTOR: hur hög feber har du haft då?
JAG: *tittar på mamma*
MAMMA: jag vet inte, hög
DOKTOR: så ni har alltså inte tagit tempen?
MAMMA: nej men jag har ju kännt och hon har haft feber
DOKTOR: jaa fast det finns ju bara ett sätt att veta säkert..
MAMMA: jo men jag vet att det är feber
DOKTOR: men man kan ju inte vara säker
MAMMA: ja men jag har jobbat inom sjukvård i 30 år nu så jag vet nog
DOKTOR: ja det har jag med men jag har inte riktigt fått till det där än
-
asså va ?! vet han inte vad som är feber och inte ?!
det vet väl alla ?.. ååh jag tänker INTE gå till honom igen han sööööööööög verkligen.
för att liva upp inlägget lägger jag upp en bild :)
okej, jag vet att alla har sett den men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!