jag suger

jaha, ingen springtur idag heller...
men man kan inte vänta sig för mycket av lilla mig jag menar verkar jag som den hurtiga typen som tar tag i saker och faktiskt gör dom? haha nej. jag är typen som säger att jag ska göra nånting som sedan aldrig händer. men det känns helt okej för så har det alltid varit och så farligt är det inte :)
idag har jag i alla fall stekt på altanen hela dan sedan tog jag och linnea en prommenad (nyttigt?!) ner till pizzan (okej kanske inte såå nyttigt...) och köpte med oss lite mumsig mat :) sen kom emma, madde, elin och ebba hit och var här hela kvällen. vi kollade på lite film och lekte kurragömma (awesome btw).
tog dock inga bilder men istället så bjuder jag på den här bilden från när jag greta och linnea skulle ta sånna där fina vinterbilder som alla tog i vintras när vi var på konfan. men oturligt nog sp var det typ snöstorm ute så hela golvet vart asblött och vi fick panik och snodde en handduk som nån unge hade glömt där och torkade med. hah minnen asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!