lov ! :D

nu är det äntligen dags för ett efterlängtat lov!
det ska verkligen bli superskönt!
dock så är mina bästa kompisar i spanien! gissa om jag är avensjuk!?!? (ja, alla tre är där....)
aja jag ska iallafall var nyttig (okej nu ska vi inte överdriva) på lovet och vara ute och springa så ofta jag orkar.
vi får väl se hur det går, jag ska hålla er uppdaterade :D
idag har jag i alla fall varit på birsta med linnea :)
jag köpte bara ett linne för 100 kr FAST jag hittade mer (vuxenpoäng där!) för jag kanske ska till stockholm nåt under lovet och då vill jag ju ha så mycket pengar som möjligt ;)
jag letade dessutom efter en sån där kalender (vuxenpoäng ggr 100000000) som är ett block (almanacka?) eftersom att det känns som att jag verkligen behöver en eftersom att jag har massa saker att hålla reda på. men jag hittade ingen. det är väl för sent på året ;)
dagens outfit, nyinköpt tröja från igår då jag var på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!