gott nytt år!

hälsar er gott nytt år redan nu eftersom att jag antagligen inte kommer att skriva någonting imorgon :)
känner på mig att vi kommer ha det jättebra! vi har (eller ja kommer att ha) skumpa, godis, snax och raketer.
jag har en känsla av att greta (som är raketansvarig) vill smälla raketer innan tolvslaget men det kommer icke att tillåtas! ska i alla fall ha på mig min nya oreanga tröja, svarta jeans också ska jag se om jag kan låna den där kavajenn av frida :) håret lockas antagligen och sminket blir väl inte för avancerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!