lov!

nu är det äntligen lov! :)
blev rätt så nöjd med betygen men det känns lite surt att veta att jag kunde ha fått högre i vissa..
men egentligen spelar det inte så stor roll eftersom att så fort man har kommit in på gymnasiet så glöms betygen bort och jag har nog för att komma in på den linje jag vill läsa. jag tänker inte berätta vad jag har för betyg här på bloggen dock! förstår mig inte på folk som känner behovet av att skylta med sina betyg på internet..

vi käkade pizza till lunch dagen i ära så nu är jag skitmätt och ska bara slappa i soffan med harry potter 2 :)

Kommentarer
Postat av: Sannie

vad ska du ha på dig på nyår? ^^'

Jag har typ noll inspiration, hah! XD

2011-12-22 @ 20:30:49
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!