det är härligt att vara tjej ibland..

var som sagt på bio ikväll med linnea, irma, greta och julia :)
vi kollade på narnia. den var bra och jag fattade faktiskt allting fast jag inte har sett tvåan haha :)
köpte en jättedricka också, fick faktiskt kämpa lite för att spara på den eftersom att jag dricker SJUKT mycket på bio.
fick förresten världens mensvärk när vi va där men smart som man är så har man alltid med sig ibumetin :D
knaprade i mig en sån så fort vi satte oss ner så det vart bra igen, annars skulle jag nog ha hatat filmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!