10 (!!!) saker ni inte visste om mig

utökar min lista med 5 saker till :)
.
1. jag är livrädd för folk som går i sömnen, eller säger saker i sömnen efter en nära-döden med som delades med greta (okej kanske inte riktigt men det kändes helt ärligt som att vi skulle bli mördade).
2. jag tycker inte om mjölk, jag dricker det inte till mat eller i princip aldrig. det är väldigt sällsynt att se mig dricka mjölk frivilligt. jag dricker faktiskt nästan aldrig nåt TILL maten utan jag dricker lite före och efter maten (förrutom om nånting är väldigt varmt eller starkt)
3. det är nästan omöjligt att ta en bra bild på mig, för att få en bra måste jag ta ca 20 bilder...
4. enda gången jag verkligen kan vara mig själv är nog när jag är med greta, julia och linnea (och mamma och sonja haha )
5. innerst inne är allt en tävling för mig och jag blirr jätte besviken om jag "förlorar" även om det inte märks
______________________________________________________________________________________________
6.jag ÄLSKAR att rätta folk med t.ex stavfel och sånt (känner mig sjukt smart då ;D) och gråter av lycka inombords när nån skriver fel :) jag gör det dock bara med dom jag känner bra
7. jag tycker själv att min (och mina vänners) humor är guds gåva till mänskligheten men det tycker ingen annan..
8.mina favoritprogram är one tree hill, how i met your mother och scrubs (och lite futurama men det finns inte så många avsnitt :( )
9.jag tycker inte om apelsin juice och har aldrig gjort det men ibland tvingar jag i mig det bara för att passa in :'( (inte så seriös om den där sista delen för er som inte förstod det)
10. det finns ytters få människor som jag faktiskt betraktar som vänner men jag skulle inte byta ut dom mot 100000000000000 vänner <3

Kommentarer
Postat av: Amanda, 16år och nybliven mamma

Var med i min första tävling " helgens blogg" :-) Lycka till kram

2011-01-08 @ 00:33:41
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: Amanda, 16år och nybliven mamma

Sv: 1 behövs bara :-) Det spelar igen roll om det är 1 eller 2

2011-01-08 @ 00:49:37
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!