birsta?

ska försöka övertala linnea att åka till birsta idag istället eftersom vi inte åkte i...... ja vilken dag det nu var jag ville åka ;) jag håller aldrig reda på veckodagar när det är lov haha :) ska väl se om vi kan hitta nån som vill hänga med. haha det bästa med att ha en tvilling (linnea är min tvilling-syster för er som inte visste det) är nog att man alltid kan t.ex. dra till birsta utan att behöva hitta nån att gå med :D

för er som inte vet det så är birsta ett köpcentrum här :)

Kommentarer
Postat av: Gossipgirlz

SV: Jaha, vad trevligt att höra. Jätte trevligt..

2011-06-18 @ 14:23:23
URL: http://gossipgirlz.webblogg.se/
Postat av: Malin

hej tjejen, du verkade orolig för gossip.se, det gick inte att kommentera där för mig så jag skriver hit.



jag har mailar med posh24m hon lever!! skickar med konversationen. Sprid ordet!!!!!Berätta fär alla!!!! hon lever :) ingen fara







"”

Absolut!



2011/6/16



Tack snälla för svar! Så hon lever?

MVH



From: @posh24.com

Date: Tue, 14 Jun 2011 17:45:23 +0200

Subject: Re: Gällande Gossips.se

To:



Hej Malin,



Gossips verkar ha tappat skrivlusten, vi får hoppas att hon kommer igång snart igen.



/Posh24

2011-06-18 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!