kim novak

håller på att ladda hem kim novak filmen nu eftersom jag har förhör på den imorgon.
åååh orkar inte! betygen är liksom satta men våran svenskalärare som aldrig är särskilt petig och nogrann annars har nu bestämt att vi måste göra frågorna ändå eftersom att han faktiskt kan ändra betyget.
kvällen blir aningen roligare då vi ska kolla på filmen från vårshowen och äta pizza :)
tack alla som gick på kvällsshowerna! era pengar betalar nämligen för pizza till oss ;)

ps. kort på mig från vårshowen skulle vara jättekul att få så skriv en kommentar så får ni min mail eller lägg upp den på eran blogg och länka så att jag får se :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

svar: via en sida på fejjan, det kommer upp massa grymma saker!! sök på "gratis" :))))

2011-06-07 @ 16:12:25
URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!