I'm back!

vårat internet bestämde sig för att dö därför blev ni helt enkelt utan uppis ett tag.
men nu kör vi på som vanligt igen.

dagen då:
sovmorgon, slöjd, matte, spanska, lunch, "hemkunskap" (läraren var sjuk så idrottslärarna körde lekar med oss istället, mina lag (det var olika på dom olika lekarna) kom 1:a och 2:a :D måste påstå att det var på grund av mig;))

imorgon ska jag jobba som funkis på ettan till sexans friidrotts dag. det blir höjdhopp för hela slanten ;)
okej, jobba var kanske att ta i lite. jag får ingen betalt (förutom bra betyg då, fniss)

det absolut bästa är att vi kommer vara för upptagna för att hinna äta lunch utan att bytas av då hehe ;)
både irma och robin är extremt charmiga dom också men jag och emelie tar ju världsrekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!