tävling i helgen

I helgen blire streetdance tävling i gävle :)
sjukt peppad faktiskt även fast street aldrig riktigt varit min grej men nu börjar jag få in tekniken.
åker typ halv 6 på morgonen så det blir ju lite jobbigt kanske ;)
tänkte bara tala om det så ni vet liksom :)
igår var det ju förresten vm (vibackemästerskapen) i friidrott och egentligen skulle jag bara vara med på stafetten men jag hoppade in på två grenar till :) höjdhopp körde jag och kom trea (personligt rekord haha) och kula kom jag typ sist på (eller ja jag vet inte riktigt men jag kom inte bättre än fyra iallafall) och på stafetten kom vi tvåa :) så det gick ju rätt okej ändå ;)
random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!