danstävling!

har varit på danstävling hela gårdagen.
började med att vi åkte halv fem i typ 4 och en halv timme i en minusgradig buss för att värmen inte fungerade, började med att sminka skiten ur oss och dansa disco singel. både jag linnea och vår kompis linn kom till final och Linn vann, jag kom tvåa och linnea kom fyra! woho min första gång på pallen! sen var det dags för disco par där det var direktfinal (efter lite krångel med en jäkla presentation) för att det var så lite par med. i väntan på att få dansa träffade vi två tjejer som heter Olivia och Madeleine som kom från falun, skitgulliga var dom! slutade i alla fall med att dom kom trea, linnea och jag kom tvåa och linn och greta vann! bästa pallen! i streetpar kom vi femma och i streetsingel gick det inte så bra haha ;) typ fyra eller nåt kom vi hem i alla fall (i en buss med fungerande värme ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!