onödigt på facebook

stör mig sjukt mycket på all skit som finns på facebook.
typ alla jävla statusar där det står "jag har aldrig rökt, varit full, skolkat osv. gilla om du inte tror mig" eehm ja, ingen bryr sig? eller "gilla så skriver jag 2012's ........." och man vill bara slå dom för att man egentligen inte bryr sig ett skit. eller sådär sjukt onödiga statusar där folk skriver typ "jag fryser :(" eller "nu ska jag duscha" (obs: främs typ 98:or - som skriver det). sen när nån skriver nåt helt normalt så är det nån som kommenterar "ok" eller "kbry" och då undrar man bara vad dom tror att facebook är till för liksom? :)

sen är det ju det värsta av allt.... alla jäääävla bilder när nån lägger upp en bild på sig själv, taggar massa folk och skriver "om du är taggad så betyder du mycket för mig" eller "dom som är taggad är bäst" eller "om du är taggad, beskriv mig med tre ord". sen dom som lägger upp en bild på sig själv och skriver saker i stil med att man blir starkare av allt som inte dödar en eller att kärlek är så komplicerat osv.. eller nån liten bit av en låt. obs! detta förekommer ofta öven utan bild. okej om man hittar en liten text som man tycker sig känna igen sig i eller något som verkligen betyder något för en. men kom igen man behöver inte bara lägga upp sånt, ingen tycker att det är kul att läsa random texter som egentligen inte betyder något för dig dagarna i ända.

okej det här inlägget kanske blev lite långt men jag behövde skriva av mig kände jag.
kanske skulle ha tagit det i en videoblogg men jag är waaay to socially awkward for that!
alldelens nyss t.ex använde jag mig av ett engelsk uttryck som förekommer mycket oftare i mitt tal...
dessutom skulle jag känna mig konstig om jag satt och pratade med kameran också skulle alla höra mig och jag skulle bara skämmas ihjäl typ, och det vill vi ju inte!

Kommentarer
Postat av: Fatma

Vad tycker du om S9 premiären av One Tree Hill? :)

Postat av: Alexandra

Du var med och tävla om ett valfritt kragsmycke på min blogg och nu är den avslutad så gå in och kika ifall det var du som vann! ▼

2012-01-15 @ 20:39:53
URL: http://lakeyours.devote.se
Postat av: Simon

finns ju inget värre än 98or på fb!

2012-01-19 @ 20:01:21
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg du har

2012-01-19 @ 20:18:53
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!